Employer branding

Скопје
Аплицирај
Почеток на курсот
20 Сеп 2024
Број на часови
28
Цена на курсот
20.394 МКД

Employer branding

Како брендот на работодавачот може да ви донесе поквалитетни профили на кандидати и да помогне во задржување на вработените во организацијата?

Дали сте професионалец за човечки ресурси кој сака да го подобри пристапот кон привлекување, ангажирање и задржување на врвни таленти? Овој динамичен курс е прецизно направен за лидери за човечки ресурси како вас кои се желни да ги совладаат уметноста и науката за брендирање на работодавачот, односно Employer Branding.

За кого е наменет курсот

Курсот е дизајниран за професионалци за човечки ресурси, специјалисти за регрутација, специјалисти во маркетинг и комуникации посветени на градење на брендот на работното место со цел да се привлечат најдобрите таленти.


Содржина на курсот

  • Вовед во Брендирање на работодавачот
  • Теоријата и концептот на брендирање на работодавачот
  • Основни критериуми за имплементација на брендирање на работодавачот
  • Од што се состои брендот на работодавачот:
  • Еmployer Branding стратегии
  • Брендот на работодавачот и пазарот на труд
  • Активности за брендирање на работодавачот насочени кон вработените
  • Employee Experience and Engagement
  • Recruitment Marketing
  • Метрики во Employer Branding
  • Ревизија на брендот на работодавачот

Овој курс ќе ви ги даде основите на повеќе елементи на еден Employer Brand, меѓу кои:

  • Основи на брендирањето на работодавачот: Основи на брендирањето на работодавачот, неговото влијание врз регрутирањето и разлика од корпоративното брендирање.
  • Делови од кои е составен брендот на работодавачот: Основи за создавање моќна понуда вработените и кандидатите (преку креирање на EVP). Дефинирање на организациските вредности и спроведување ефективно истражување за брендирање на работодавачот.
  • Стратегии и извршување: Развој на привлечна приказна за брендот на работодавачот, користејќи ја моќта на социјалните медиуми и маркетингот, како и имплементација на истите.
  • Employee experience: Улогата на искуството на вработените во обликувањето на брендот на работодавачот.
  • Маркетинг за регрутирање: Влијанието на брендирањето на работодавачот во маркетингот за регрутирање, оптимизација на описите на работните места и креирање на убедлива приказна.
  • Метрики и следење: Клучни метрики за успех на брендирањето на работодавачот, аналитика и рамка за постојано подобрување.

Лице за контакт

Анета Секуловска
Business Development Executive
+389 70 357 591, секој работен ден 9:00-17:00

Потребни предзнаења за курсот

Не се потребни предзнаења.

Материјали за курсот

Презентација и препорачана литература.

Зошто оваа обука?

Менаџментот на теланти е во постојана еволуција, а вашата улога како професионалец за човечки ресурси е клучна за успехот на вашата организација. Сега, повеќе од кога било, способноста стратешки да го обликувате и комуницирате брендот на вашиот работодавач е од огромно значење.

Овој курс ќе ви помогне да:

  • Ги привлечете и задржете врвните таленти
  • Постигнете организациски успех
  • Го подобрите вашето професионално влијание
  • Останете во тек со трендовите за човечки ресурси

Диплома за завршена обука

Попуст

Наведените попустите не се комбинираат и истите се поддршка кон младите, невработените лица, како и кон лојалните слушатели.

  • 10 % за посета на прв курс – ученик, студент, невработено лице
  • 10 % за посета на втор курс – секој слушател
  • 15 % за посета трет и повеќе курсеви – секој слушател

Начин на плаќање

  • Уплата во готово со уплатница или дебитни картички
  • Уплата на рати со кредитни картички
  • Уплата на рати без камата со кредитни картички на Стопанска Банка
  • Уплата на фактура