ITIL® V4 Strategist: Direct, Plan & Improve

Скопје
Аплицирај
Број на часови
24
Цена на курсот
1350 ЕУР

ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.

Опис на курсот

Овој курс им нуди на ИТ практичарите практични вештини потребни за да создадат ИТ организација за „учење и подобрување“ со силна и ефективна стратешка насока.

За кого е наменет

Овој курс е насочен кон ИТ лидери и менаџери од сите нивоа на организацијата кои сакаат да добијат назнака за ITIL Менаџерски професионален (MP) или ознака ITIL Strategic Leader (SL) и / или кои се вклучени во обликувањето на ИТ насока и стратегија

Во цената на курсот е вклучен и испитот.


Содржина на курсот

  • Continual improvement
  • Measurement and reporting
  • Portfolio management
  • Organizational change management
  • Risk management

Друга главна компонента на курсот вклучува учење за влијанието на агилниот и чистиот начин на работа и како овие методологии можат да се искористат во полза на вашата организација. Курсот обезбедува практични и стратешки елементи за планирање и доставување континуирани подобрувања со неопходна агилност.

Стекнати вештини

  • Разберете ги клучните концепти на Директен, План и Подобрување
  • Научете како да каскадирате цели и барања
  • Научете како да дефинирате ефективни политики, контроли и упатства
  • Научете како да поставите орган за донесување одлуки на правилно ниво
  • Да ја разберете улогата на управување, ризик и усогласеност (GRC) и како да се интегрирате во системот за вредносни услуги (SVS)
  • Научете како да го користите моделот на континуирано подобрување на ITIL за да го подобрите системот на вредности на услугата
  • Научете како да ги идентификувате целите за проценка, барањата за излез и критериумите, како и како да изберете соодветна проценка за одредена ситуација
  • Научете како да ги дефинирате и дадете приоритет на посакуваните резултати
  • Научете како да градите, оправдувате и продавате деловен случај
  • Научете како да спроведете прегледи за подобрување и како да вметнете континуирано подобрување на сите нивоа на SVS
  • Идентификувајте и управувајте со различните типови на засегнати страни
  • Научете како да воспоставите ефективни канали за повратни информации и комуникација
  • Научете како да развиете ефективни интерфејси низ синџирот на вредности
  • Разберете како да ги користите клучните принципи и методи на мерење и известување при насочување, планирање и подобрување
  • Научете како да насочувате, планирате и подобрувате вредносните струи и практики
  • Разберете ги разликите помеѓу вредносните струи и практики додека учите како да изберете и да користите соодветни техники за нивно насочување, планирање и подобрување

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146, секој работен ден 9:00-17:00

Лице за контакт

Времетраење: 3 денa

Предзнаење

За овој курс од вас се бара сертификатот ITIL 4 Foundation.

Потребно е да ни доставите копија од вашиот сертификат при регистрација за да бидете примени на овој курс.

Сертификат: ITIL® Specialist

Испитот е во траење од 90 минути (+ 15% за говорници кои не се мајчин јазик на англиски јазик), вклучува 40 прашања со повеќе избор и се спроведува преку Интернет од независно тело за испитување.

Потребна е преодна оценка од 70% за да го добиете вашиот сертификат. Преглед на испит е вклучен во курсот за да помогне во подготвувањето на присутните за последниот испит.