ITIL® V4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Скопје
Аплицирај
Почеток на курсот
Број на часови
24
Цена на курсот
1350 ЕУР

ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.

Опис на курсот

Овој курс е идеален за секој што сака цврсто да ги разбере различните видови на интеракции помеѓу давателот на услуги и нивните клиенти, корисници, добавувачи и партнери. Основниот концепт што стои зад ДСВ е да се обезбеди разбирање за тоа како да се претвори побарувачката во вредност преку ИТ-овозможени услуги. Курсот опфаќа клучни теми како дизајн на договор за ниво на услуга, управување со повеќе добавувачи, управување со односи, дизајн на искуство со клиенти и корисници, мапирање на патувања со клиенти и многу повеќе Поединци може да очекуваат да се оддалечат со потребните алатки за да се поттикне ангажманот на корисниците и да се зајакне внатрешното и надворешното задоволство на засегнатите страни.

За кого е наменет

Овој курс е насочен кон практичари за управување со ИТ услуги кои бараат да се здобијат со назнака ITIL Managing Professional (MP) и / или одговорни за работењето на ИТ-овозможените и дигитални услуги и за поддршка и испорака од крај до крај.

Можат да бидата вклучени: Customer/User Experience (UX) Managers/Designers, Account Managers, Service Delivery Managers, Service Level Managers, Enterprise/Service and Solution Architects, Business Analysts, Project Managers, Portfolio Managers, Supplier Relationship Managers, Vendor Managers, Contract Managers.

Во цената на курсот е вклучен и испитот.


Содржина на курсот

  • Relationship management
  • Portfolio management
  • Service request management
  • Supplier management
  • Business analysis
  • Service level management
  • Service catalog management
  • Service Desk
  • Business relationship management

Стекнати вештини

  • Научете ги начините за дизајнирање и подобрување на патувањата со клиенти
  • Научете ги карактеристиките на пазарите
  • Научете маркетинг активности и техники
  • Научете како да ги опишете потребите на клиентите, како и внатрешните и надворешните фактори кои влијаат на нив
  • Научете како да ги идентификувате давателите на услуги и да ги објасните нивните предлози за вредност
  • Научете како да ги анализирате потребите на клиентите
  • Дознајте и како да користите активности и техники за комуникација и соработка
  • Научете како да планирате за создавање вредност
  • Научете како да преговарате и да се согласите со услужната услуга, гаранцијата и искуството
  • Научете различни пристапи за заемно издигнување на можностите на клиентот, корисникот и давателот на услуги
  • Научете како да подготвите планови за возење и надвор од пансион
  • Научете како да развивате канали за ангажман и испорака на корисникот
  • Дознајте како корисниците можат да бараат услуги
  • Научете ги методите за поттикнување и управување со повратните информации од клиентите и корисниците
  • Научете како да го поттикнете услужниот начин на размислување (став, однесување и култура)
  • Научете методи за мерење на употребата на услугата и искуството и задоволството на клиентот и корисникот
  • Научете ги различните видови на известување за резултатот и перформансите на услугата

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146, секој работен ден 9:00-17:00

Лице за контакт

Времетраење: 3 денa

Предзнаење

За овој курс од вас се бара сертификатот ITIL 4 Foundation.

Потребно е да ни доставите копија од вашиот сертификат при регистрација за да бидете примени на овој курс.

Сертификат: ITIL® Specialist

Испитот е во траење од 90 минути (+ 15% за говорници кои не се мајчин јазик на англиски јазик), вклучува 40 прашања со повеќе избор и се спроведува преку Интернет од независно тело за испитување.

Потребна е преодна оценка од 70% за да го добиете вашиот сертификат. Преглед на испит е вклучен во курсот за да помогне во подготвувањето на присутните за последниот испит.